فیفا و تایید محرومیت بارسا از حضور در بازار نقل و انتقالات
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

 باشگاه بارسلونا اعلام کرد که فیفا محرومیت آنها از حضور در دو بازار نقل و انتقالات را تایید کرده و به همین دلیل این باشگاه به دادگاه حکمیت ورزشی فرجام خواهی خواهد کرد.

باشگاه کاتالانی در ماه آوریل گذشته به دلیل نقض قوانین فیفا در مورد انتقال حداقل 10 بازیکن زیر 18 سال، به محرومیت از حضور در دو پنجره نقل و انتقالات محکوم شد. باشگاه بارسلونا به این حکم اعتراض و آن را در این تابستان به حال تعلیق درآورد اما فیفا روز گذشته اعلام کرد که درخواست بارسلونا رد شده و به این ترتیب، آنها در ژانویه و تابستان 2015، اجازه خرید بازیکن جدید را ندارند.

اما باشگاه بارسلونا تاکید کرد که با کشاندن این پرونده به دادگاه حکمیت ورزشی، برای لغو آن تلاش خواهد کرد. در بیانیه این باشگاه آمده است:" به دنبال اعلام فیفا در مورد رد فرجام خواهی بارسا در مورد اتهام انتقال بازیکنان زیر 18 سال، باشگاه بارسلونا اعام می کند که دفاع از منافعش را در دادگاه حکمیت ورزشی دنبال می کند."

بارسا در این تابستان با تعلیق این حکم توانسته بود بازیکنانی مانند مارک آندره تراشتگن، کلودیو براوو، توماس فرمائلن، ایوان راکیتیچ، جرمی متئو، لوئیس سوارس و آلن هلیلوویچ را به خدمت بگیرد.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: